Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Shiftytattoo | użytkownik

imię i nazwiskoMateusz Kowalczyk adreskraków zarejestrowany04.06.2009 @20:44:31 ostatnio na stronie20.02.2011 @21:30:00



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze76 posty na forum1

komentarze
~AneciaP    07.10.2009 @11:33:25
Ciekawie to wygląda
~mareq107    28.09.2009 @00:44:48
nie no ja na robote nie narzekam wiec wiesz ale najbarzij uwielbiam robic demony heheale nie mam czasu poprostu nawet za free komus zrobic, poprostu nie mam czasu:/
~Jendro    17.09.2009 @20:52:15
Dzięki, pozdrawiam.
~mareq107    12.09.2009 @02:20:22
a ja prawie caly wzor zmienilem
~mareq107    11.09.2009 @23:46:48
ciesze sie ze Ci si epodoba:D:D:Dheh..narysowalem wzor, odbilem na kalce na skore a potem przez 40 min przerabialem bo cos sie klientce nie podobalo..masakra poprostu:/
~mareq107    16.08.2009 @01:18:46
no czasem jak sie w kiepskim miejscu robi np na jakims zgieciu to czesto s apopr jakies albo na stopie..najfajniej na lydce jest. uwielbiam tam robic
~mareq107    15.08.2009 @21:11:24
no a niektortzy mysla ze zrobi sie i juz wszystko. a trzeba dbac, w razie poprawek to tez je zrobic i wtedy jest ok. zazwyczaj bardzo rzadko jest tak ze nie trzeba poprawek robic:/ nienawidze tribali:P
~mareq107    12.08.2009 @22:14:59
no szkoda bo szkoda zostawic nei dopracowane;/
~mareq107    12.08.2009 @21:07:14
a to lydka czy ramie? bo lydka jest bolesna. zreszta dopracujesz jeszcze potem co?
~mareq107    22.07.2009 @17:52:37
wlasmie skonczylem robic portret drugi w zyciu, jako tattoo oczywiscie:P
~mareq107    22.07.2009 @16:45:11
kiedys robilem akrylami ale wg mnie nie mozna takich fajnych przejsc robic miedzy kolorami takich miekkich choc to moze kwestia wprawy..
a tpo do tego rtygrysa co masz w hgalerii tak?tribale sa straszne:P
~mareq107    22.07.2009 @14:23:45
ja tylko farbami olejnymi malujem...jak mam czas:P
~mareq107    22.07.2009 @14:23:02
no tribala bbaaardzo chcialk:P

~mareq107    17.07.2009 @02:24:47
spoko spoko bedzie coraz lepije
a ja juz 9 miesiecy w sumie.
~mareq107    16.07.2009 @21:44:29
a no chyba z etak. bo reszte mas zfajna ale ten motyl to mi sie w ogole nie podoba:P
~Yagoda    13.07.2009 @22:47:14
nie ma za co
_______
bla bla bla sru tu tu tu :D
~Yagoda    13.07.2009 @22:36:15
chyba,że tak
tygrys robi wrazenie, zdjęcie nie, więc wybacz,że tego nie oceniłam.
Zobaczę inne Twoje prace
_______
bla bla bla sru tu tu tu :D
~tolkil    07.07.2009 @10:43:52
jak milo na digarcie spotkac kolejnego milosnika tattoo
~witchSol    30.06.2009 @23:40:10
dzieki pozdrawiam
~pinkatattoo    30.06.2009 @10:48:48
widzę podobne zainteresowania...tylko,ze ja zaczełam sie uczyc tatuowac dopiero 2 tygodnie temu....ale interesuje sie tym długo.....pozdrawiam :D
_______


-47g47g    30.06.2009 @09:42:43
tylko wyobraz sobie ze ingerencja pc polegała tylko i wyłącnie na zmienjszeniu , wyobraz sobie tez ze prze ingerencje w plan zdjeciowy mozna uzyskac efekty lepsze niz w pc bo będą one zrobione naturalnie nie lubie kombinowac w programach graficznych własnie dalteog ze uwazam to za przekłamywanie
~DOCENT19    06.06.2009 @21:56:37
_______
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt